Історія картини "Осінь в Парижі, весна в Нью-Йорку - серце в кулачку" (2006-2008)

Історія абстракції «Осінь у Парижі, весна в Нью-Йорку, серце в кулачку» (2006-2008) пов’язана з динамічним стилем життя Павельчук 2000-х років: постійними переїздами з однієї країни в іншу, дослідженнями музейних збірок Америки та Європи, піврічним проживанням у Польщі (2004), ностальгією за домом та київською майстернею. Теза «Осінь в Парижі» метафорично символізує європейську цивілізацію, Старий світ, впливи якого відійшли до історичного минулого.

Історія абстракції «Осінь у Парижі, весна в Нью-Йорку, серце в кулачку» (2006-2008) пов’язана з динамічним стилем життя Павельчук 2000-х років: постійними переїздами з однієї країни в іншу, дослідженнями музейних збірок Америки та Європи, піврічним проживанням у Польщі (2004), ностальгією за домом та київською майстернею. Теза «Осінь в Парижі» метафорично символізує європейську цивілізацію, Старий світ, впливи якого відійшли до історичного минулого. Відповідно теза «весна в Нью-Йорку» уособлювала мистецтво майбутнього, його наступний розквіт, весну.

Париж пережив апогей культурного розвитку і майбутнє культури, на думку Павельчук, невід’ємне від демократичних реформ Америки, яка в повоєнний період стала лідером мистецтва Нового світу. Серце художниці завжди залишалося Україні, в кулачку маленької доньки Михасі, яка терпляче чекала на маму вдома. Картину «Осінь у Парижі, весна в Нью-Йорку, серце в кулачку» (2006) було продано 9 квітня 2011 року на аукціоні №17 АД «Золотое Сечение». Автор зберігає у себе два підготовчі ескізи 2008-го року.