History of "The Cuckoo’s Happiness" (2015-2016)

"The Cuckoo’s Happiness" (2015-2016) is another abstracted portrait of the Ukrainian society. This picture depicts the Ukrainian landscape at night . The polychromy achieved by bright colors at the bottom of the picture is opposed to a dark skyline at the top. The metaphoric name of the picture hints at the cuckoo’s hard lot: she foists her children into other birds’ nests and never takes care of her own little birds. In a metaphorical manner, such image symbolizes the image of Ukraine as a state and its children (emigrants). The dark sky background is associated with a war and general tragic situation in the society.

History of "Portrait of Ukraine: what will not overwhelm you, will strengthen you" (2008)

Portrait of Ukraine: what will not overwhelm you, will strengthen you (2008) is an abstract image of Ukraine. The feeling of passionarity is depicted due to using main colors of the Ukrainian national color palette, which one may always come across in folk art. During the period from 2008 to 2016, the social illusions regarding real resurrection of the national culture had not been justified and disappeared.

History of "September That Was Seduced by Autumn" (2015)

Painting "September That Was Seduced by Autumn" (2015) is a lyrical metaphor about adult love. The history of when a person finds his "half" at the end of his life. This acquaintance is becoming a well-deserved reward.

The story of the painting "Autumn in Paris, spring in New York - a heart in a fist" (2006-2008)

Історія абстракції «Осінь у Парижі, весна в Нью-Йорку, серце в кулачку» (2006-2008) пов’язана з динамічним стилем життя Павельчук 2000-х років: постійними переїздами з однієї країни в іншу, дослідженнями музейних збірок Америки та Європи, піврічним проживанням у Польщі (2004), ностальгією за домом та київською майстернею. Теза «Осінь в Парижі» метафорично символізує європейську цивілізацію, Старий світ, впливи якого відійшли до історичного минулого.

Olexandr Fedoruk about period of creativity "Neo-secessive Art (1986-1994)"

Brought up in the spirit of postmodernism tradition, for twenty years of her artistic flight Iva Pavelchuk has been proving to everybody, firstly to herself, that an artist has the right to create in a manner reflecting his spiritual existence.

The history of the story "Red Longing for Bright Blue" (1995-2000)

За родинною легендою відомо, що виходець з Польщі Георг Веселовський та німкеня Вероніка фон Блюм, які були прадідом та прабабусею художниці, оселилися в Києві наприкінці 1880-х років і мешкали у власному будинку по вул. Фундуклеєвській 3 (тепер вул. Богдана Хмельницького, будинок навпроти ЦУМУ).

Works devoted to Alexander Fedoruk

2000-го р. Олександра Федорука було призначено Головою ДЕК-у НАОМА. Захист дипломної роботи Іви Павельчук було призначено на 15 годину 22 червня, під час якого відбулося офіційне знайомство. Згодом О. Федорук погодився подивитися абстракції Павельчук в майстерні і стати куратором її московського проекту «Туга Червоного за Яскраво Блакитним» (2000), який тоді, під час конкурсної презентації виборов Грант Міжнародного Салону-2001.

The history of the story "Split. The land of Georgia" (1995)

Оскільки творчий процес Івипавельчук завжди зароджувався у неусвідомлених передчуттях майбутнього і ототожнювався з ними, часто траплялося, що інтуїтивно художниця відчувала грядущі геополітичні катаклізми, які трансформувалися крізь стихійну динаміку її власних потрясінь. Драматичні образи «погорілої» знищеної Землі, які Павельчук позасвідомо пов’язувала з територією Грузії, насправді відтворювали чуттєвий стан самої художниці.

Mermaid Julia in childhood (1989)

На картині намальовано дитячу подругу Івипавельчук — Юлію Денисенко, яка навчалася з художницею на архітектурному факультеті РХСШ (1983-1986). Цей твір І. Павельчук був написаний просто з уяви, оскільки шкільна подруга емігрувала до Європи в 1990-х рр. Образ «Русалки» — це узагальнений архетип несформованого підлітка, такого собі незграбного жабенятка, яке ще не перетворилося на чарівну принцесу. Якості потенційної краси та величі

The history of the story "Spikelets" (1997-2012)

Образ «Колоски» — це перевтілена іконографія архетипу «Мати з дитям». Отож композиція побудована на класичних засадах бінарності та уподібнення всіх елементів. Колосинка-дитя наслідує усі кольори та конфігурації образу Матері, однак відтінки її образу тендітніші, ніжніші, себто передані мовою живопису як «молодші». Цей символ так само, як усі інші неотипи Павельчук, утворився абсолютно підсвідомо.

Portraits of Nicoletta (1987-1989)

Ніколета — молодша сестра Дана Єсиненку і постійний персонаж ранньої творчості І. Павельчук 1987-1990-х років. З-поміж усіх членів великої родини дівчатко найчастіше знаходилося вдома, отож Ніколету можна було малювати з натури доволі часто. Таке оригінальне ім’я дівчинка отримала на честь свого відомого батька — Міколає. Хоча загалом Ніколета була хорошою дитиною, часом вона все-таки...

The history of the story "Silent depths" (2002-2003)

Початок 2000-х років, коли виношувалася ідея композиції «Глиба Мовчазна» (2002-2003), – це унікальний період у житті художниці. Вона вперше почала виїжджати до Європи та в Америку і знайомитися з основоположними музейними збірками світового мистецтва. Саме в цей період розпочалося системне збирання матеріалів для майбутньої дисертації про абстрактне мистецтво України.

Portraits of Mikhasya (2012-2015)

Хоча творчість Івипавельчук представлено в усіх жанрах, насправді, художниця малювала виключно портрети — квіток, гір, будинків, стільців, блюд і т. д. Образ людини якнайкраще виявляв присутність двох світів —зовнішньої відповідності та невидимого внутрішнього змісту. Отож в абстрактних «портретах» Павельчук відтворювала «душу» явища, або людини у тих кольорах...

Self-portraits of Iva Pavelchuk (1997-2016)

The artist painted figurative self-portraits in the period of study of 1980-1986 only, when she had to use her own mirror reflection as a free nature. Reproduction of her personal inner world began with the Dreamy Grass work (1997), which metaphorically reveals the dominants of her normal state of mind - devotion to the natural ease and removal of industrial dynamics...

Portraits of Dan (1987-1990)

Дан Єсиненку — батько Михасі. Познайомився з Івою в липні 1987 року в період вступних іспитів до Державного художнього інституту Естонії в місті Таллінні. Син відомого молдавського поета-модерніста Миколає Єсиненку наприкінці 1980-тих років був наймолодшим учнем видатного молдавського художника-нонконформіста Михайла Греку, з яким він згодом познайомив І. Павельчук. 1992 року саме на честь М. Греку доньку назвали Михасею.

ivapavelchuk.com

Авторські права 2016-2020 © Іва Павельчук.

Усі права захищені.